Lodowisko w okresie świątecznym

Lodowisko w okresie świątecznym

W okresie świąteczno-noworocznym szczególnie warto zadbać o kondycję, dlatego zachęcamy do ruchu na świeżym powietrzu. Znakomitym sposobem na wypoczynek i pozbycie się zbędnych kalorii może być wizyta na miejskim lodowisku.

Należy pamiętać, że w Wigilię, w I dzień świąt oraz w Nowy Rok lodowisko będzie nieczynne. Będzie natomiast otwarte w II dzień świąt w godzinach od 16.00 do 20.00 oraz w Sylwestra od 10.00 do 14.00.

Źródło: Urząd Miejski w Grudziądzu

Previous Plenerowa siłownia Góra Strzemyka
Next Paczki trafiły do seniorów

Może to Ci się spodoba

Sukces grudziądzkiej pływaczki

Na trzech pływalniach w kraju dobiegły końca zmagania w mistrzostwach Polski juniorów różnych kategorii wiekowych. Wśród medalistów znalazła się zawodniczka grudziądzkiej ORKI – Waleria Bubnowicz. Sześć medali Mistrzostw Polski ma

Gwiazdy pomogą młodzieży

Dziś, 17 maja, na obiektach grudziądzkiej Olimpii miała miejsce konferencja prasowa. Władze miasta oraz przedstawiciele klubu opowiedzieli o najbliższych planach lekkoatletycznej sekcji. Okazją do zorganizowania spotkania z dziennikarzami było podpisanie

Medale dla grudziądzkich karateków

Reprezentacja Grudziądza zdobyła 3 złote, 1 srebrny i 2 brązowe medale oraz jedno 4. miejsce w Mistrzostwach Województwa Kujawsko-Pomorskiego w karate, które odbyły się wczoraj w Świeciu. Organizatorem zawodów był

Zapisy na Bieg Trzech Plaż

Wydarzenie zaplanowano na sobotę, 25 czerwca. Trasa biegu głównego, rozgrywanego wokół Rudnika, liczyć będzie około 7 kilometrów. Rozgrywane będą także biegi juniorskie – na dystansach 100, 200, 400 i 1000

Rowerowa Wiosna

W dniu 2 kwietnia 2022 r. na polanie przy ul. Konstytucji 3 Maja w Grudziądzu odbyło się Grand Prix MTB w przełajach „Rowerowa Wiosna” pod patronatem Prezydenta Grudziądza. Organizatorem był

Frekwencja na meczach Ekstraklasy rośnie o 10 proc. rocznie.

Spotkania polskiej Ekstraklasy przyciągają coraz więcej widzów – wynika z raportu „Piłkarska liga finansowa” Deloitte. Średnia frekwencja na meczu ligowym to 9 tys. kibiców. Większe zainteresowanie przekłada się na wyższe przychody

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź